Norrlandsflickan

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Rubrik saknas

Av Anonym Flicka - 28 december 2014 21:22

Hej allihopa!! Har haft en toppen helg! . I Fredags var jag ju på hockeyn, otur nog förlorade dom, men Sveriges juniorlag spelade ju mot Tjeckien, o såklart vann Sverige så kvällen blev ju inte helt förstörd.. Lördagen var inte heller helt fel. Först gick jag o Jennifer på stan. Vi fikade, shoppade o kollade på bio - Sune i fjällen. Jag köpte en tröja, smink o en sen julklapp till Malin .  Till middag beställde vi en kebabpizza o sen hade vi helt enkelt en toppen kväll! Idag har jag varit hos Jennifers farmor o spelat spel, efter de åkte jag till hockeyn (dom förlorade igen), o nu sitter jag helt ensam o bloggar o lyssnar på musik. 

Hoppas ni har en fortsatt bra kväll!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 18:01

1. Vad heter du? Hemligtttt ;)   2. Hur många år är du? 13år   3. Var bor du? I en liten by untanför Örnsköldsvik   4. Har du syskon?  Jag har en halvsyster som bor i Thailand o en bonusbror   5. Vad heter de isåfall? Poj 27...

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 15:57

Hej alla fina människor! Mitt 2015 har än så länge varit helt okej. I torsdags började jag skolan igen o de va roligt att vara tillbaka om jag ska vara ärlig. Skoldagen var som vanligt, eller ja vi hade gjort om schemat men vi va på lektionerna o job...

Av Anonym Flicka - 25 december 2014 21:53

Hej! Hade inte tid att göra ett inlägg igår så förlåt mig!!   Min julafton var både bra o dålig. Jag fick träffa min kusin som bor i Hammerfest som ligger i Norge, och min andra kusin som bor i Luleå. Fick oxå träffa min alla bästa faster o hennes ...

Av Anonym Flicka - 23 december 2014 16:20


Hej! Ber verkligen om ursäkt,, de har varit jätte dålig uppdatering.. I de förgående inlägget skrev jag att jag var nästintill deprimerad, vilket har gått över!  Allt ordnade sig tillslut. Min osäkerhet försvann o jag o Cornelia blev kompisar igen....

Av Anonym Flicka - 26 november 2014 22:21

Hej o förlåt för en extremt dålig uppdatering!! Har behövt vara lite för mig själv. Idag dick jag nått anfall som fick mig att gråta o ignorera mina allra närmaste men jag vet dock inte varför. Jag har ingen anledning att vara ledsen men de är nått...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards