Norrlandsflickan

Direktlänk till inlägg 26 november 2014

Vad kan de bero på?

Av Anonym Flicka - 26 november 2014 22:21

Hej o förlåt för en extremt dålig uppdatering!! Har behövt vara lite för mig själv.
Idag dick jag nått anfall som fick mig att gråta o ignorera mina allra närmaste men jag vet dock inte varför. Jag har ingen anledning att vara ledsen men de är nått som kommer in i mitt huvud o säger att jag bara ska må dåligt.
Kan de vara för alla rasistiska saker pojkarna i min klass säger till mig? Visst har jag blivit riktigt ledsen av de, men senast fick jag ju ett utbrott som gjorde att dom inte ha sagt nå mer om de.
Är de för att min farmor gått bort? De va för runt en månad sen, och jag har inte tänkt så mycket på de efter begravningen. De känns ju ändå som att hon finns med mig.
Men de kanske är för att jag alltid blir andrahandsval? Eller att jag alltid måste leka psykolog bland mina vänner o när jag har problem är de ingen som verkligen bryr sig. Jag kanske bara tänker för mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 18:01

1. Vad heter du? Hemligtttt ;)   2. Hur många år är du? 13år   3. Var bor du? I en liten by untanför Örnsköldsvik   4. Har du syskon?  Jag har en halvsyster som bor i Thailand o en bonusbror   5. Vad heter de isåfall? Poj 27...

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 15:57

Hej alla fina människor! Mitt 2015 har än så länge varit helt okej. I torsdags började jag skolan igen o de va roligt att vara tillbaka om jag ska vara ärlig. Skoldagen var som vanligt, eller ja vi hade gjort om schemat men vi va på lektionerna o job...

Av Anonym Flicka - 28 december 2014 21:22

Hej allihopa!! Har haft en toppen helg! . I Fredags var jag ju på hockeyn, otur nog förlorade dom, men Sveriges juniorlag spelade ju mot Tjeckien, o såklart vann Sverige så kvällen blev ju inte helt förstörd.. Lördagen var inte heller helt fel. Först...

Av Anonym Flicka - 25 december 2014 21:53

Hej! Hade inte tid att göra ett inlägg igår så förlåt mig!!   Min julafton var både bra o dålig. Jag fick träffa min kusin som bor i Hammerfest som ligger i Norge, och min andra kusin som bor i Luleå. Fick oxå träffa min alla bästa faster o hennes ...

Av Anonym Flicka - 23 december 2014 16:20


Hej! Ber verkligen om ursäkt,, de har varit jätte dålig uppdatering.. I de förgående inlägget skrev jag att jag var nästintill deprimerad, vilket har gått över!  Allt ordnade sig tillslut. Min osäkerhet försvann o jag o Cornelia blev kompisar igen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards