Norrlandsflickan

Direktlänk till inlägg 11 november 2014

Självisk?

Av Anonym Flicka - 11 november 2014 22:41

Ok så min bästavän blev dumpad i helgen.. Hon o hennes kille va tsm ett tag o sen flytta han 9 mil härifrån. Det jag inte fattar är hur han kan säga "jag älskar dig jag kommer aldrig såra dig" o sen 22h senare säga "jag gör slut". Kan någon förklara för mig hur de går till?
Jag o min bästavän Cornelia, gick inte i samma skola förra året men jag o hennes ex gjorde de. När han var nyinflyttad (dvs september förra året) så var vi på g. Ja, vi höll på med varann, kramades, pussades, myste tsm, ja ni förstår. Sedan blev han bara rent utsagt äcklig o idiotisk. Han kallade tjejerna för olämpliga saker o tafsade på oss, inte så roligt.
Nu iår bytte vi till en annan skola, skolan som Cornelia går i alltså. Anton, som sedan länge tbx varit en av min närmsta vänner, var oxå bästavän med Cornelias ex. Vi va med dom ganska ofta men jag höll mig på avstånd från exet o litade/litar verkligen inte på honom. Cornelia däremot föll pladask för honom.. De blev tillsammans o såklart blev jag lite avundsjuk. Jag fick inte den tid jag behövde med Cornelia.. Jag kunde inte berätta för henne vad som hände i min familj o andra saker jag behövde prata ut om. Varför inte kika? Nej de känns verkligen inte rätt att prata om sådana saker via mobilen o dessutom läste exet hennes meddelanden..
Visst va dom söta när dom väl var med varann, men när Cornelia gick på lektion o de bara var han o jag kunde han kalla mig massa saker o skratta åt mig, men de är inget jag berättat för Cornelia.
Det fanns verkligen stunder då jag hoppades på att dom skulle göra slut. Visst kan de låta själviskt men jag tyckte o tycker att hon förtjänar en mycke bättre kille.
I lördags skrev hon att han gjort slut. Olyckligtvis var jag inte hemma men jag ringde till henne o pratade om de.

Nu kanske nån tycker att de är taskigt av mig att skriva ut sånt här men jag behövde verkligen få ur mig dehär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 18:01

1. Vad heter du? Hemligtttt ;)   2. Hur många år är du? 13år   3. Var bor du? I en liten by untanför Örnsköldsvik   4. Har du syskon?  Jag har en halvsyster som bor i Thailand o en bonusbror   5. Vad heter de isåfall? Poj 27...

Av Anonym Flicka - 11 januari 2015 15:57

Hej alla fina människor! Mitt 2015 har än så länge varit helt okej. I torsdags började jag skolan igen o de va roligt att vara tillbaka om jag ska vara ärlig. Skoldagen var som vanligt, eller ja vi hade gjort om schemat men vi va på lektionerna o job...

Av Anonym Flicka - 28 december 2014 21:22

Hej allihopa!! Har haft en toppen helg! . I Fredags var jag ju på hockeyn, otur nog förlorade dom, men Sveriges juniorlag spelade ju mot Tjeckien, o såklart vann Sverige så kvällen blev ju inte helt förstörd.. Lördagen var inte heller helt fel. Först...

Av Anonym Flicka - 25 december 2014 21:53

Hej! Hade inte tid att göra ett inlägg igår så förlåt mig!!   Min julafton var både bra o dålig. Jag fick träffa min kusin som bor i Hammerfest som ligger i Norge, och min andra kusin som bor i Luleå. Fick oxå träffa min alla bästa faster o hennes ...

Av Anonym Flicka - 23 december 2014 16:20


Hej! Ber verkligen om ursäkt,, de har varit jätte dålig uppdatering.. I de förgående inlägget skrev jag att jag var nästintill deprimerad, vilket har gått över!  Allt ordnade sig tillslut. Min osäkerhet försvann o jag o Cornelia blev kompisar igen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards